100 laukauksen kilpailu 6.12.2023

Ilma-aserata Tiiriö - Kultakeskus Areena Paroistentie 2, Hämeenlinna, Suomi

Kilpailukutsun ja tarkemmat tiedot löydät tästä linkistä: https://hlas.fi/kilpailut/

Hämeen Aluemestaruuskilpailut ilma-aseilla

Hämeenlinnan Ampumaseuralle on myönnetty Hämeen Aluemestaruuskilpailun järjestäminen ilma-aseilla. Kilpailu pidetään 10-11.2.2024, tarkempi aikataulu selviää ilmoittautumisajan päätyttyä. Ilmoittautumisaika alkaa 1.12.2023 ja päättyy 28.1.2024. Ilmoittautuminen tapahtuu joko sähköpostitse osoitteeseen info@hlas.fi tai sitten seuran kotisivuilta löytyvällä ilmoittautumislomakkeella. Lomake julkaistaan sivuilla ennen ilmoittautumisajan alkua. Tarkempi informaatio sekä kilpailukutsu julkaistaan myös kotisivuilla hyvissä ajoin.

UAY:n ilma-asemestaruuskilpailut 8.-9.3.2024

Ilma-aserata Tiiriö - Kultakeskus Areena Paroistentie 2, Hämeenlinna, Suomi

Hämeenlinnan Ampumaseuralla on kunnia isännöidä Upseerien Ampumayhdistyksen ilma-asemestaruuskilpailuja 8-9.3.2024.

Torstai-kisa 14.3.2024

Kilpailu alkaa aina klo 18.00, koelaukaukset klo 17.45Kuhunkin kilpailuun otetaan yhteensä 15 kivääri ja pistooli ampujaasekä liikkuvan maalin ampujat.Ilmoittautuminen: sähköpostilla, kivääri ja pistooli timppa.hanninen@gmail.comLiikkuvamaali kastepohjamarkus@gmail.com tai radalla olevaan listaan,viimeistään kilpailua edeltävänä tiistaina klo 20.00 mennessä.

Tuomarikorttikoulutus pistooli ja kivääri 1 lk ja 2 lk Lammilla

Kouluttajat: L-C. Schauman (pistooli) ja Elina Selin (kivääri) Lammin Ampumaseuran tilat, Lamminraitti 23 https://maps.app.goo.gl/Sq2ncwaSZNdrhVDV8 Koulutus kestää 6 tuntia + 2 tuntia kokeelle eli n. klo 9 – 17.Ennen koulutusta tulee käydä suorittamassa:Reilusti paras ja/tai Puhtaasti paras -koulutus ja ota todistus mukaan koulutukseen

Torstai-kisa 28.3.2024

Torstai-kisa 10.4.2024

Kilpailu alkaa aina klo 18.00, koelaukaukset klo 17.45.Kuhunkin kilpailuun otetaan yhteensä 15 kivääri ja pistooli ampujaasekä liikkuvan maalin ampujat.Ilmoittautuminen: sähköpostilla, kivääri ja pistooli timppa.hanninen@gmail.comLiikkuvamaali kastepohjamarkus@gmail.com tai radalla olevaan listaan,viimeistään kilpailua edeltävänä tiistaina klo 20.00 mennessä.